W tej zakładce znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

1. W jaki sposób mogę u Państwa uzyskać rabat?

Prowadzimy szereg programów między innymi program lojalnościowy oraz program partnerski. W programie lojalnościowym otrzymujecie od nas punkty które możecie wykorzystać na stworzenie bonu zniżkowego i użycie go przy kolejnych zakupach.
Program partnerski stworzyliśmy z myślą o współpracy z influencerami. Dodatkowo oczywiście prowadzimy szereg promocji zniżkowych na nasze produkty, dzięki czemu możecie je kupić w obniżonych nawet do 50% cenach.

2. Nie mogę znaleźć produktu który mnie interesuje.

Jeżeli dany produkt się nie skończył, a Państwo nie możecie go znaleźć za pomocą wyszukiwarki, polecamy skorzystanie z rozwinięcia kategorii i przejścia do podkategorii w których może znajdować się dany produkt.

3. Nie mogę złożyć zamówienia, błąd w koszyku.

Najczęstsze błędy powstają w momencie wpisania spacji np do adresu email, lub też kodu pocztowego. Jeżeli na początku wpisywania naszych danych adresowych zrobimy spację to wyskoczy nam błąd o błędnej walidacji danych.

4. Mam problem z płatnością.

Najczęściej powodem jest serwis płatności payu lub przelewy24. Mogą one przez chwilę mieć techniczne problemy. Jeżeli wybierzemy opcję płatność za pomocą przelewy24 i dokonamy przelewu tradycyjnego na konto tego serwisu, powinniśmy chwilę odczekać (1-3 dni) aż pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie.

5. Czy wysyłamy nasze produkty za granicę?

Jak najbardziej. Jeżeli zamieszkujecie Państwo wybrane kraje UE jesteśmy w stanie wysłać paczkę do części z nich. Dokładny opis oraz koszt dostawy znajdziecie w zakładce platnosci-i-wysylka


Potrzebujesz pomocy?