Happenings Logo

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy produkty są nowe, zapakowane oryginalnie? Tak produkty, są nowe i zapakowane w oryginalnej formie. Może to być oryginalny karton, folia, itp.
  2. Czy mogę zwrócić używany produkt? Jeżeli produkt został użyty, nie podlega on zwrotowi. Jeżeli produkt w trakcie użycia się uszkodził i nie jest to uszkodzenie mechaniczne, produkt można zwrócić w ramach procedury zwrotów.
  3. Ile dni przysługuje mi na zwrot produktu? 14 dni liczone od dnia otrzymania produktu.
  4. Czy współpracujemy z influencerami? Jak najbardziej. Jeżeli jesteś ciekawy jak wygląda współpraca z naszą firmą, skontaktuj się z nami mailowo.
  5. Czy wszystkie produkty są dostępne? Każdy produkt, który jest widoczny w karcie produktu, jest dostępny. Zdarza się jednak tak, że produkt widoczny w karcie, mógł zostać chwile wcześniej kupiony przez inna osobę. Wtedy możemy nie mieć tego produktu. Zostaniesz o tym na pewno poinformowany.
  6. Co jeżeli nie odbiorę paczki? Czy zostanę obciążony dodatkowymi kosztami? Nie. Jednakże będzie nam bardzo przykro z tego powodu 🙁
  7. Co jeżeli otrzymam produkt niezgodny z moim zamówieniem? Niezwłocznie nas o tym poinformuj. Jesteśmy tylko ludźmi i od czasu do czasu zdarzy nam się jakaś pomyłka w zakresie błędnych nadań.
  8. W jakim terminie przyjdzie do mnie paczka? Na karcie produktu informujemy, że przesyłka zostanie wysłana do godziny 13:00. W 95% staramy się tego trzymać, reszta już zależy od kuriera. Zazwyczaj paczkę powinieneś otrzymać dnia następnego.
  9. Czy można negocjować cenę produktu? Każda cena produktu widoczna jest w jego karcie. Rabaty udzielane są w ramach akcji rabatowych, newslettera, itp.
  10. Mam problem z płatnością, gdzie to zgłosić? Jeżeli masz problem z zamówieniem, niezależnie od jego etapu, skontaktuj się bezpośrednio z nami.